Podjetja morajo občasno pregledati svojo ponudbo izdelkov oziroma storitev in preveriti, ali ti še ustrezajo potrebam na trgu. Morda so se pojavile nove zahteve oziroma je potrebno nekatere izdelke/storitve obnoviti ali opustiti. Če so prodajne aktivnosti preveč razpršene morda ne posvečamo dovolj pozornosti tistim pravim priložnostim za rast.
Pri tem mora podjetje upoštevati svojo dolgoročno usmeritev in ustrezno načrtovati potrebne investicije v znanje in razvoj. Sočasno naj preverja aktivnosti konkurentov. Ob skrbnem načrtovanju aktivnosti in spremljanju razvoja dogodkov si bo zagotovilo konkurenčen položaj na trgu.
Glavne točke pristopa:
- Pregled prodajnega portfelja in pokrivanje zahtev trga.
- Pregled prodajnega rezultata po posameznih skupinah in kriterijih.
- Analiza povpraševanja in priprava predlogov novih storitev/izdelkov.
- Prodajna kalkulacija (izračun lastne cene).