Z visoko ravnijo razvitosti kadrovskih procesov in orodij lahko nudite izjemno in izzivov polno delovno okolje ter priložnosti za rast in uspeh obstoječim in novozaposlenim. S tem si gradite tudi konkurenčno prednost, ki omogoča lažje privabljanje ustreznega kadra; ustreznega v smislu pravega mindseta, kulture in vrednot.
Z orodji, pristopi in kazalniki postavimo pozitivno prisilo, ki vas spodbuja k nenehnemu prepoznavanju vrzeli, nadgradnji vaših praks in postopkov ter iskanju odličnosti. Vse to spreminja kulturo organizacije ter omogoča uspešnost podjetja.
Pozitivna praksa uvajanja / nadgrajevanja kadrovskih procesov je, da se osredotočimo na področja, kot so:
– razvoj zaposlenih in izobraževanja,
– upravljanje s talenti in delo z novozaposlenimi,
– mentorstvo in coaching,
– nadgradnja IT kadrovskega sistema.
Danes je izredno pomembno, da kadrovsko prakso nadgradimo, še posebej zaradi izkušnje s COVID-19, tudi na področju usklajevanja poslovnega in družinskega življenja ter osebnega razvoja zaposlenih. Nujno potrebno je, da organizacijo dela uredimo tako, da v času zaostrenih zdravstvenih okoliščin zaposlenim zagotovimo varno delovno okolje. Tistim, ki jim delovni proces to omogoča, uredimo delo od doma ali vsaj občasno delo od doma, za ostale pa poskrbimo z ustreznimi preventivnimi zdravstvenimi ukrepi.
Torej, v bodoče visoko razvite kadrovske službe, ki podpira strategijo podjetja, vsekakor sodijo aktivnosti in projekti na področju izboljševanja kadrovskih praks, spremembe kulture organizacije in učinkovitosti procesov. Seveda obstajajo tudi določeni izzivi za kadrovike pri delu na daljavo. O tem sem pisala v članku Delo na daljavo – Izzivi za kadrovike.
V to vsekakor sodi tudi uvedba možnosti dela od doma v normalnih okoliščinah, ne samo zaradi epidemije. Naslednji nujen ukrep je nadgradnja možnosti izobraževanja na daljavo (on-line) za vse zaposlene; različne tematike, vsebine in nivoji; ne nujno samo v povezavi s stroko na delovnem mestu temveč tudi z drugimi izzivi. S tem dejansko odpremo vrata v zakladnico znanja in veščin, ki bodo zaposlenim na razpolago; možnosti so lahko neomejene.
Pomembni dejavniki za večjo konkurenčnost na trgu in višjo zavzetost zaposlenih so tudi:
– spoštovanje zaposlenih, njihovo strokovno usposabljanje in razvoj,
– konkurenčna osnovna plača,
– prijazno delovno okolje,
– varnost zaposlitve in
– ravnovesje med službo in zasebnim življenjem.
Motivirani, zavzeti in zadovoljni zaposleni so temelj poslovne uspešnosti. Tako so pripravljeni skupaj z vodstvom prehoditi tudi dodatni kilometer na poti k skupnemu uspehu. Naloga delodajalca je, da poskrbi za vse elemente njihovega profesionalnega in osebnega razvoja, torej za izobraževanja, negovanje in razvoj talentov, oblikovanje kariernih poti, odpiranje možnosti za mobilnost, internacionalizacijo kakor tudi skrb za družino.
Zaposlenim je poleg osnovnih in temeljnih stvari, ki neposredno vplivajo na njihovo dobrobit, vse bolj pomembno tudi za kaj se podjetje zavzema, stališča in vrednote podjetja. V naše vsakdanje življenje in poslovno okolje se vse bolj vpleta trajnostno razmišljanje in ravnanje. To ni več le želja temveč odgovornost.
Vizija, pogum, nenehna rast in razvoj ter odgovornost do okolja so značilnosti, ki jih sedanji in bodoči zaposleni vse bolj prepoznavajo in cenijo pri podjetjih.
Dovolite, da vam pomagamo!
Pošljite povpraševanje in že v kratkem lahko pričakujete odgovor.